Ongelmia Keyless-vuokrauksen kanssa?

Vaikka Keyless-laitteet toimivat GoMore-autoissa erittäin varmasti, voi luotettavimmankin teknologian kanssa välillä sattua mitä ihmeellisempiä asioita, joista useimpiin on syynä inhimillinen tekijä. Tässä artikkelissa kerromme kuinka toimia mikäli törmäät GoMore Keyless-auton vuokrauksessa odottamattomiin ongelmiin, olit sitten vuokralainen tai auton omistaja. 

Ongelma sovelluksen kanssa noudettaessa tai palautettaessa autoa

Mikäli sovelluksen käytössä esiintyy ongelmia, niin tarkasta että sinulla on varmasti käytössä vahva mobiili-internetverkkoyhteys. Mikäli netti toimii, niin tarkasta seuraavaksi mobiililaitteesi sovelluskaupasta että sinulla on varmasti GoMore-sovelluksen viimeisin versio käytössä. Lataa tarvittaessa päivitys sovellukseen, kirjaudu ulos sovelluksesta ja sulje sovellus kokonaan. Käynnistä viimeisin sovellusversio uudestaan, kirjaudu sisään ja kokeile uudestaan edetä Keyless-vuokrauksen aloitukseen.

Voit tarvittaessa lukea vielä ohjeet Keyless-autojen noutamiseen täältä. Voit myös käyttää 24/7 chatbottiamme ongelman ratkaisemiseksi, johon pääset esimerkiksi tätä kautta klikkaamalla puhekuplakuvaketta sivun oikeassa alareunassa. 

Ongelma sovelluksen kanssa jatkuu edellä mainituista toimenpiteistä huolimatta, tai ovet eivät aukea/lukitu

Varmistuthan vielä siitä, että mobiililaitteessasi on varmasti vahva internetyhteys eikä auton sijainti ole selvästi katveessa, esimerkiksi pysäköintihallissa. 

Mikäli omistaja on tavoitettavissa GoMore-sovelluksesi "Viestit"  välilehden kautta, varmista omistajalta että tämä on varmasti viimeksi autolta lähtiessään jättänyt auton valmiiksi Keyless-vuokraukselle ja sulkenut ovet GoMore-sovelluksella. 

Mikäli omistaja on sulkenut auton ovet avaimella, ei GoMore-sovellus pysty ohittamaan auton keskuslukitusta, jonka takia ovet eivät avaudu.

Kaikkia Keyless-auton omistajia on kuitenkin tarkkaan ohjeistettu auton lukitsemisesta sovelluksella kun auto jätetään vuokrattavaksi, joten tällainen tilanne on onneksi äärimmäisen harvinainen. Jos kuitenkin omistajalle olisi tässä kohtaa käynyt inhimillinen erehdys, ja hän olisi lukinnut auton ovet avaimella sovelluksen sijaan, omistajan tai muun avainten haltijan olisi tultava paikalle avaamaan auton ovet sinulle avaimella.  

Ota yhteyttä

Jos auton omistaja on lukinnut auton ovet sovelluksella, mutta et saa ovia avattua ja/tai muut tekniset ongelmat sovelluksen kanssa jatkuvat, olethan yhteydessä asiakastukeemme. Helpoiten tämä onnistuu klikkaamalla sovelluksen "Vuokraukset" välilehdeltä "Soita tukeen" kuvaketta, tai vuokrauksen tiedoista kohdasta "Ota yhteyttä tukeen". 

Mikäli autolla ei voi jatkaa ajamista esim. auton akun hyytymisen johdosta, soitathan ensin asiakastukeemme/Keyless-hätänumeroon lisäohjeita varten.

Asiakastukemme palvelee (+358 9 42451274):

  • arkisin 9-12 & 13-16

Asiakastukemme aukioloaikojen ulkopuolella voit olla yhteydessä Tanskaan kansainväliseen Keyless-hätänumeroomme, jonka kautta tarjoamme Keyless-vuokralaisille ja -omistajille englanninkielistä tukea akuutteihin ongelmatilanteisiin. Huomioithan, että tämä numero on ainoastaan Keyless-vuokrauksiin liittyviä hätätilanteita varten, joissa et esimerkiksi pääse autoon sisään sovelluksella. 

Kansainvälinen Keyless-hätänumero palvelee: (+358 9 42451274)

  • arkisin 8-9 & 18-24
  • viikonloppuisin & juhlapyhinä 7-24

Keyless-hätänumeron kautta GoMoren asiakastuki voi hallita auton keskuslukitusta tarvittaessa etänä, jonka lisäksi näemme hätätilanteissa auton sijainnin ja voimme kytkeä päälle/pois päältä auton ajoneston. Samat toimet onnistuvat toki myös suomenkieliseltä asiakastueltamme edellä mainittujen aukioloaikojen puitteissa.