GoMore+

GoMore+ -tilauksen avulla säästät vuokrauksissa eikä oman auton hankkiminen enää ole tarpeellista! GoMore+ -tilausta voit käyttää esimerkiksi kesälomia viettäessäsi myös muissa GoMore-maissa.

GoMore+ on uudenlainen tuote kaikille GoMoren käyttäjille, ketkä tarvitsevat vuokra-autoa useasti. GoMore+ avulla saat kiinteän alennuksen (10 % tai 20 % riippuen valitsemastasi vaihtoehdosta) kaikkien vuokrausten kokonaishinnasta pientä kuukausittaista maksua vastaan. GoMore+ -alennusta voit käyttää missä tahansa autoissa, joita sinulla on oikeus vuokrata. 

Kuinka GoMore+ -tilaus toimii?

Kaikki jotka ovat luoneet GoMore profiilin voivat tilata GoMore+ -tilauksen. Kuukausimaksun avulla GoMore+ -tilaajat saavat kiinteän prosenttialennuksen (10 % tai 20 %) kaikista tekemistään varauksista. GoMore+ -tilaajaksi voi liittyä ainoastaan nettisivujen kautta (ei sovelluksessa).

Miten liityn GoMore+ -tilaajaksi?

Helpoiten pääset liittymään kirjautumalla profiiliisi ja menemällä kohtaan Tili > GoMore+ tai klikkaamalla tätä linkkiä. Alla kuvakaappaus näkymästä:

Mitä GoMore+ -tilausvaihtoehtoa suosittelemme?

Mikäli suunnittelet vuokraavasi auton yhtenä päivänä kuukaudessa, silloin GoMore+ 10 -tilaus sopii sinulle (huomioiden alustamme keskimääräisen auton päivähinnan). Mikäli suunnittelet vuokraavasi auton enemmän kuin yhdeksi päiväksi kuukaudessa, silloin GoMore+ 20 -tilaus sopii sinulle (huomioiden alustamme keskimääräisen auton päivähinnan). Mikäli haluat vaihtaa tilauksesta toiseen, olethan yhteydessä asiakastukeemme.

Paljon GoMore+ -tilaus maksaa?

GoMore+ 10 (-10% jokaisesta vuokrauksesta) maksaa 5 € / kk

GoMore+ 20 (-20% jokaisesta vuokrauksesta) maksaa 15 € / kk

Mitä jos kuukausittaista tilausmaksua ei saada veloitettua maksukortiltani?

Mikäli emme pysty veloittaa maksukorttiasi, tilaus peruutetaan ja lähetämme sinulle tästä tekstiviestin. Kun tilaus peruutetaan, sopimusaika pysähtyy. Mikäli käyttäjä liittyy uudestaan GoMore+ -tilaajaksi, sovellamme alkuperäisen tilauksen sopimusaikaa.

Voiko GoMore+ -alennusta käyttää yhdessä GoMore-pisteiden tai alennuskupongin kanssa?

Kyllä, GoMore-pisteitä voi käyttää yhdessä GoMore+ -tilauksen kanssa. Pisteet vähennetään vuokrauksen loppusummasta GoMore+ -alennuksen jälkeen.

Ei, alennuskuponkia ei voi käyttää, jos varauksessa on sovellettu GoMore+ -alennusta.

Päivittyykö GoMore+ -alennus mikäli muokkaan tai pidennän vuokrausta?

Kyllä, GoMore+ -alennus koskee myös muokkauksia ja vuokrauksen pidennyksiä, jos käyttäjä oli GoMore+ -tilaaja silloin kuin alkuperäinen varaus tehtiin. Alennuksen määrään ei ole rajoituksia. Alennus koskee myös, mikäli käyttäjä ei ole enää GoMore+ -tilaaja, mutta oli tilaaja silloin, kun varaus tehtiin. Mikäli käyttäjä liittyy GoMore+ -tilaajaksi, ei alennusta sovelleta vuokrauksiin jotka on tehty ennen tilausta.

Onko GoMore+ -tilauksessa sopimusaikaa?

Kun liityt ensimmäistä kertaa GoMore+ -tilaajaksi on sinulla kolmen kuukauden määräaika. Tämä tarkoittaa, että sitoudut siihen, että veloitamme kuukausittaisen tilausmaksun sinun maksukortiltasi vähintään kolmen kuukauden ajan. Tämä ilmoitetaan selvästi tilauksen vahvistamisen yhteydessä ja se on myös määritelty käyttäjän hyväksymissä käyttöehdoissa, jotka löydät täältä. Tämän määräajan jälkeen irtisanominen täytyy tehdä viimeistään päivää ennen laskutuskauden päättymistä.

Milloin veloitamme kuukausittaisen tilausmaksun?

Ensimmäisen kuukauden tilausmaksu veloitetaan päivänä jolloin käyttäjä liittyy GoMore+ -tilaajaksi. Seuraava kuukausimaksu veloitetaan tasan kuukauden päästä. Laskutuskausi on näin jokaisena kuukautena sama. Esimerkiksi, jos liityt tilaajaksi 10. syyskuuta, veloitamme kuukausittaisen tilausmaksun jokaisen kuukauden 10. päivänä.

Mitä jos käyttäjä haluaa peruuttaa tilauksen ennen kuin määräaika on päättynyt? 

Käyttäjä voi peruuttaa tilauksen milloin tahansa. Jos peruutat tilauksesi ennen kolmen kuukauden määräaikaa, pysyt aktiivisena tilaajana määräajan loppuun saakka, ja veloitamme kuukausittaisen tilausmaksun jäljellä olevilta kuukausilta, jonka jälkeen tilaus päättyy.

Mitä jos käyttäjä haluaa peruuttaa tilauksen sen jälkeen kuin määräaika on päättynyt?

Käyttäjä voi peruuttaa tilauksen milloin tahansa, ja he ovat GoMore+ -tilaajia kuluvan laskutusjakson loppuun asti. Jotta kuukausittaista tilausmaksua ei enää veloiteta, tulee tilaus peruuttaa viimeistään päivää ennen uuden laskutusjakson alkamista. Esimerkiksi, jos seuraava laskutusjakso alkaa 10. syyskuuta, on tilaus peruutettava ennen 9. syyskuuta, jotta kuukausittaista tilausmaksua ei enää veloiteta.

Voinko peruuttaa tilauksen 14 vuorokauden sisällä tilauksen teon jälkeen?

Kuluttajalla on lakisääteinen oikeus peruuttaa kauppa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun hän sai tilausvahvistuksen. GoMore+ -tilauksen osalta tämä on mahdollista, mikäli käyttäjä ei ole vielä käyttänyt GoMore+ -tilausta, eli ei ole toteutunutta vuokravarausta johon on sovellettu GoMore+ -alennusta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakastukeemme.

Voiko GoMore+ -alennusta saada muissa GoMore-maissa tehtävissä vuokrauksissa?

GoMore+ -alennusta voi käyttää myös muissa GoMore-maissa, mikäli se on mahdollista käyttäjän markkinan ja vuokraajan iän perusteella.

Tuleeko käyttäjän olla hyväksytty vuokraajaksi voidakseen tilata GoMore+ -tilauksen?

Tilatessaan GoMore+ -tilauksen järjestelmämme ei tarkista, onko käyttäjä vahvistettu GoMoren vuokraajaksi. Oletamme, että käyttäjät, jotka tilaavat GoMore+ -tilauksen, ovat jo vahvistettuja vuokraamaan tai heidät vahvistetaan tilauksen jälkeen. Harvinaisessa tapauksessa, jos käyttäjä tilaa GoMore+ mutta häntä ei vahvisteta GoMoren vuokraajaksi, voidaan tilaus poikkeuksellisesti peruuttaa GoMoren asiakastuen toimesta jo ennen määräajan raukeamista.